رویداد کارآفرینی «سروبن» با محوریت گردشگری طب ایرانی و مکمل برگزار شد


انتشار : 1402/04/18



به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، رویداد کارآفرینی سروبن با محوریت گردشگری طب ایرانی و مکمل با حضور مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، معاونین دفتر و فعالان و علاقه مندان به گردشگری و طب ایرانی، در دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران برگزار شد.

این رویداد که مخاطبین اصلی آن دانشجویان و علاقه ‌مندان به حوزه گردشگری طب ایرانی بودند، با حضور فعالان و ذی‌ نفعان حوزه های طب ایرانی، گردشگری و  گردشگری طب ایرانی در قالب سخنرانی اساتید و متخصصین و برگزاری پنل های تخصصی جهت انتقال تجربه، بررسی ترندهای روز دنیا و بررسی کسب و کارهای موفق بین المللی در حوزه‌ های تخصصی، برگزار شد.

از اهداف اصلی این رویداد جذب ایده های نوآورانه، فناورانه و اشتغال آفرین و ایجاد فضای شبکه سازی و ارتباط بین شرکت کنندگان و مدعوین بود که در آن، ضمن آموزش کارآفرینی و ایده پردازی، ایده ‌های استارتاپی در حوزه گردشگری طب ایرانی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ همزمان با این رویداد، نشست هم اندیشی متخصصان طب ایرانی با موضوع بررسی فرصت های کارآفرینی در زمینه گردشگری طب ایرانی و مکمل با حضور مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل و اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها برگزار شد.

همچنین لازم به ذکر است که این برنامه اولین رویداد از سلسله رویدادهای «سروبن» بود که به حوزه گردشگری طب ایرانی و مکمل اختصاص یافت تا ضمن هم افزایی با همه فعالان صنعت گردشگری (بخش های حاکمیتی و خصوصی) با اهدافی چون، شناسایی و معرفی ظرفیت های مرتبط با حوزه گردشگری و طب ایرانی، ترویج فرهنگ اصیل ایرانی بر پایه طب ایرانی، شبکه سازی و انتقال تجربه ما بین فعالان این حوزه و ایجاد بستری مناسب برای ورود سرمایه گذاران و علاقه مندان به طب ایرانی برگزار شود.