رشد ۹ درصدی پرواز در مسیر جزیره کیش


انتشار : 1402/04/13



به گزارش خبرآنلاین از کیش : عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: با توجه به آغاز جشنواره تابستانی کیش و درخواست گردشگران و کیشوندان برای سفر به این منطقه، طی پیگیری‌ها و رایزنی های انجام شده با شرکت‌های هواپیمایی، شاهد رشد ۹ درصدی پرواز از ۳ تا ۹ تیر ۱۴۰۲در مقایسه با هفته ماقبل آن از ۲۷ خرداد تا ۲ تیر و به نوبه آن افزایش سفر به جزیره کیش بودیم.

وی افزود: از ۳ تا ۹ تیر ۱۴۰۲ تعداد ۱۸ هزار ۲۶۳ نفر به جزیره کیش سفر کردند که از این تعداد ۱۳۰ نفر از دبی وارد جزیره کیش شدند.

عزت الله محمدی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی وارش، چابهار، کاسپین، کیش و فلای پرشیا از جمله شرکت‌هایی بودند که با توجه به پیگیری های انجام شده از هفته گذشته پروازهای خود را به صورت روزانه در مسیر کیش افزایش داده اند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش با بیان این که طی بررسی های انجام شده تا پایان تیر ماه بلیت هواپیما با قیمت مصوب در مسیر رفت و برگشت در دسترس متقاضیان سفر به کیش وجود دارد؛ تاکید کرد: برخی دفاتر خدمات گردشگری با نرخ کمتر از قیمت مصوب بلیت های خود را به فروش می رسانند که این مهم، افزایش سفر به کیش را در پی خواهد داشت.

عزت الله محمدی افزود: امیدواریم علیرغم تمام کمبودهای شرکت های هواپیمایی با هم افزایی با سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی و چارتر کنندگان، بتوانیم پروازها در مسیر کیش را همچون این هفته افزایش داده و جشنواره تابستانی را پشت سر بگذاریم و تابستان خوبی در پیش رو داشته باشیم.