شهرداری تهران از برنامه‌هایی که موجب نشاط و امید در خانواده‌ها می‌شود، استقبال می‌کند


انتشار : 1402/05/27



به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، آیین اختتامیه «رالی خانوادگی ویژه خبرنگاران» ظهر امروز - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - در محل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس کانون اتومبیل‌رانی ایران، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت میراث و سخنگوی شهرداری تهران برگزار شد، از برگزیدگان این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در سخنان خود ضمن تبریک «روز خبرنگار» گفت: شاید بتوان گفت که هر روز روز خبرنگار است و یا هیچ روزی روز خبرنگار نیست، چراکه روزی نیست که خبرنگاران آن روز را با خیال راحت و خاطری آسوده گرامی بدارند، همین امروز که برای خبرنگاران این برنامه تدارک دیده شده است نیز برخی از آنها در حال پوشش این مراسم هستند.

وی افزود: اصل این اتفاق مبارک است و این خرق عادت و طرح نویی که در وزارت میراث فرهنگی و کانون اتومبیل‌رانی ایجاد شده، امری پسندیده و قابل تقدیر است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ادامه داد: در شهرداری تهران از هرگونه اتفاق مشابه استقبال می‌کنیم، کما این که در جشنواره آرمان رویداد مشابهی را با مشارکت شهروندان برگزار کردیم و اگر درخواستی از سمت وزارت میراث باشد، آماده هستیم تا اتفاق مشابهی برای خانواده‌های تهرانی رقم بزنیم، ما برای  هر اتفاقی که برای خانواده‌های تهرانی در جهت ایجاد امید و نشاط رقم بخورد، آمادگی همکاری داریم.

مدیرکل حوزه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیز در سخنانی کوتاه از همت برگزارکنندگان «رالی ویژه خبرنگاران» به‌ویژه مجموعه شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.